Siłownia

Wśród zamiesczonych poniżej, znajdą się karty przydatne przy rozpisywaniu treningów oraz kontroli efektów. Pozostałe pliki zawierają plany treningowe, które można wykorzystać w trakcie rozwoju własnego ciała.

1. Pierwsza najważniejsza rzecz:
"Tabela rozpisu treningów" - ta tabela przyda się Tobie przy zaspisywaniu planów treningowych. Po rozpisaniu treningu, używamy jest aby zapisywać daty kiedy ćwiczyliśmy oraz numer treningu, tak żeby wiedzieć ile zrobiliśmy treningów łącznie. Poniżej plik do pobrania i wydruku.



2. Druga bardzo cenna rzecz:
"Karta zapisu postępów treningu" - żaden trening i wielkie chęci nie przyniosą efektu, jeżeli nie dokonasz kontroli swoich postępów. Ta unikalna karta pozwoli Tobie na zapis Twoich celów, sprawdzenie co 30-ści treningów jakie robisz postępy i zobrazowanie 1 raz w roku jak wyglądasz. Taka kontrola utrzyma w ryzach Twoją motywację i ułatwi osiągnięcie Celu. Poniżej plik do pobrania:



Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel